Alla inlägg under mars 2016

Av Linda - 2 mars 2016 20:37

Va ju ett tag sen dåra
Men ja bor hos Veronica å hennes 4 underbara ungar. Hon är så underbar å ställer upp så sjukt mycket och hjälper mic med allt ja behöver hjälp med. I gengäld så hjälper ja henne med barnen i väntan på arbete. Hämtar å lämnar på dagis/fritids de dagar det behövs. Lagar mat å diskar. Jag börjar äntligen få ordning på rutiner å börjar faktiskt bli väldigt skötsam av mig ? just nu är barna på Gotland hos sin pappa. På söndag åker vi å hämtar dom i Nynäshamn igen. Ganska skönt att få lite ledigt faktiskt, speciellt nu när jag känner att ja börjar tappa kontrollen över mig själv. Det skapar ett kaos i huvudet å jag känner inte igen mig. Jag kan inte kontrollera mina tankar eller känslor, ostabil i humöret och mardrömmarna har kommit tillbaka. Väntar på att läkaren ska höra av sig å förnya mitt recept men ingenting händer! Ska nog byta läkare om hon inte klarar av sitt jobb.
Idag har ja sovit hela dan fram till kl 4, snacka om att ja kommer ha en sömnlös natt ? vart hemma hos S en sväng på em å de va trevligt ?. Imöra blire å köra flyttlass ?

Presentation


LiindaWeennerlof

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Mars 2016 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards